Success Day 2025 Bucuresti – Destinatia Succesului
- Roberta Vasilescu
- 9 apr.
- 3 min de citit
Actualizată în: acum 6 zile
Disclaimer: A încerca să surprinzi în cuvinte un eveniment ca acesta este aproape imposibil, așa că înmulțiți tot ce veți citi cu 100 pentru a vă face o idee despre nivelul energiei din sală.
Data de 5 aprilie 2025 a marcat primul Success Day organizat în România. Bucureștiul a fost gazda echipei Lifewave Corporate, în frunte cu Business Director, Alexandre Noel și Sales Manager Eastern Europe, Wiesława Gapińska, precum și a Brand Partenerilor din România – oameni pasionați, veniți din toate colțurile țării și chiar din străinătate.

Ziua a fost un adevărat deliciu, o încununare a succesului – atât pentru echipa României, care se află acum pe locul doi în Europa ca volum de vânzări generate, cât și pentru membrii echipei care, prin dedicare și disciplină, au atins noi niveluri de carieră. Felicitări tuturor – povestea Lifewave România este dusă mai departe de fiecare Brand Partener în parte.
Un rezumat al zilei
Alexandre și Wiesława i-au invitat rând pe rând pe scenă pe cei care au atins nivelurile de carieră Manager, Director, și așa mai departe, culminând cu titlurile de Presidential Director și Senior Presidential Director. A fost o reală inspirație și o mare bucurie să aplaudăm munca și reușitele zecilor de membri ai echipei – unii abia au făcut primii pași importanți în acest drum al succesului, iar alții și-au consolidat parcursul urcând pe cele mai înalte trepte ale carierei.
Pe lângă recunoașterea celor cu niveluri de carieră, compania a spus un mare „BRAVO” colegilor care, prin efort, perseverență și disciplină, s-au calificat pentru excursia din Dubrovnik, Croația, ce va avea loc în luna Mai a acestui an. Suntem mândri că mai mulți colegi români s-au aflat în top 10 la nivel internațional, fapt ce dovedește implicarea și determinarea excepțională a echipei noastre.
Succesul se construiește prin echipă și duplicare
Un moment valoros al zilei a fost trainingul oferit de SPD Alexandra Neamțu. Fiind persoana care a avut curajul și viziunea de a aduce această tehnologie minunată în România, Alexandra a parcurs un drum plin de învățăminte în lumea Network Marketingului.
Așa cum a menționat, își dorește ca echipa Lifewave România să învețe să lucreze eficient, profesionist, și să devină un etalon de calitate în această industrie, contribuind la schimbarea percepției despre ce înseamnă meseria de network marketer.
Alexandra ne-a vorbit despre diferența dintre Recrutare și Duplicare, și mai ales despre cum putem implementa o duplicare simplă și eficientă. Doar prin duplicare și muncă în echipă este posibilă o creștere sustenabilă – iar acest training a adus multă claritate și valoare tuturor celor prezenți.
Sărbătoare, conectare și… horă românească!
După conferință, participanții au continuat ziua într-o atmosferă relaxată, cu o cină festivă și o petrecere de neuitat. Și pentru că ne place (și ne pricepem) și la distracție, românii prezenți au încins o horă autentică, spre deliciul colegilor străini care s-au alăturat dansului tradițional românesc cu entuziasm.
Succesul înseamnă vieți transformate
Ascultând discursurile celor mai de succes membri ai echipei, a fost imposibil să nu observăm tema comună: succesul în Lifewave înseamnă vieti schimbate, vieti transformate.
Sărbătoriții zilei ne-au purtat printr-un carusel de emoții – de la mândrie și bucurie, la recunoștință și smerenie. Fiecare poveste este unică, fiecare drum către succes este unic şi are amprenta personală a celui care îl parcurge, dar toate vorbesc despre transformare, devenire, trezire și regăsire de sine.
Cu siguranta evenimentul nu a dus lipsa de momente de motivatie si inspiratie livrate cateodata printre lacrimi sincere de bucurie – iar aceste emoții sunt contagioase, în cel mai bun sens.
În loc de încheiere…
Dacă ar fi să rămânem cu o singură idee, aceasta ar fi:
Success Day București a sărbătorit visătorii și pe cei care au curajul să spună „DA” – unui produs, unei oportunități, unei vieți noi.
Dar mai presus de toate… UNUI VIS. Al lor.